اولین اپلیکیشن اختصاصی صاحبان پت ، در نسخه ی اندروید منتشر گردید.
اولین اپلیکیشن اختصاصی صاحبان پت ، در نسخه ی اندروید منتشر گردید.
دانلود اپلیکیشن

بهترین غذای تازه سگ + دستور پخت و کسب درآمد

ایجاد شده توسط مدیر همیارپت در سگ 15/02/1403
اشتراک گذاری

غذاهای تازه سگ، وعده‌های غذایی فوق‌العاده‌ سالمی هستند که توسط متخصص تغذیه حیوانات طراحی شده‌اند که به‌طور سفارشی برای سن، وزن، نژاد، سطح فعالیت و آلرژی سگ شما ساخته می‌شوند و شما میتوانید آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر وعده غذایی را در ظرف غذای سگ خود به او ارائه دهید. ما در این مقاله لیستی از بهترین غذاهای تازه سگ به همراه محتویات اصلی هر یک را برای شما معرفی کرده ایم. همچنین شما میتوانید این غذاهای تازه را از طریق پتشاپ همیارپت ، دسته بندی غذاهای خانگی سگ نیز سفارش دهید.

چرا غذای تازه سگ بهتر از غذای خشک است؟

در مقایسه با سایر رژیم های غذایی حیوانات خانگی ، غذاهای تازه سگ به آرامی در دمای پایین تر پخته می شوند . بنابراین، آنها از آسیب به ویتامین ها و مواد مغذی ظریف در طول پردازش جلوگیری می کنند. و برخلاف کیبل خشک که فقط 10 درصد آب دارد ، غذاهای تازه سگ دارای رطوبت طبیعی حدود 75 درصد هستند. بیشتر شبیه غذای سالم انسان است که در یخچال خانه شما یافت می شود. همچنین بیشتر آنها توسط متخصصین تغذیه دامپزشکی دارای گواهی هیئت مدیره طراحی شده اند.


غذای تازه سگ با گوشت گاو تازه

این نوع از غذا بخش عمده ای از پروتئین گوشت خود را از گوشت گاو تازه می گیرد. تجزیه و تحلیل این رژیم غذایی نشان می دهد که دستور غذا حاوی 39٪ پروتئین، 29٪ چربی و 24٪ کربوهیدرات تخمینی است. که منجر به نسبت چربی به پروتئین در حدود 73٪ می شود. این غذا به طور طبیعی مرطوب است و هیچ ماده غذایی نامناسبی ندارد.

محتویات اصلیگوشت گاو، سیب زمینی شیرین، عدس پخته شده، هویج، جگر گاو
نوعبدون دانه، تازه
درصد پروتئین39%
استانداردهای AAFCOتمام مراحل زندگی
بهترین برایبالغ و توله سگ (از جمله نژادهای بزرگ)

نظرات مصرف کنندگان :

برونو هرگز از صرف غذای خود احساس خوبی نداشت. مو های او دیگر نمی ریزد و دهانش بوی بد نمیدهد. موی او کاملاً از سلامتی می درخشد. چشمانش روشن است و سطح انرژی او بسیار بالا رفته است! از اینکه غذای باکیفیت درست می کنید متشکرم. من این غذا را از یکی از آشپزخانه های تولید کننده غذای خانگی سگ ها در همیارپت خریداری کرده ام.


غذای تازه سگ با بوقلمون تازه

این مدل از غذا بیشتر پروتئین گوشت خود را از بوقلمون تازه می گیرد . تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده این غذا نشان می دهد که دستور غذا حاوی 39٪ پروتئین، 25٪ چربی و 28٪ کربوهیدرات تخمینی است ... که نسبت چربی به پروتئین حدود 64٪ را به دست می دهد. این یک وعده غذایی طراحی شده توسط دامپزشک که برای سن، وزن، نژاد، سطح فعالیت و آلرژی سگ شما بهینه شده است. ساخته شده از 100٪ مواد درجه یک انسانی. یک غذای تازه استثنایی. با اطمینان توصیه می شود.


محتویات اصلیبوقلمون، کلم پیچ، عدس، هویج، جگر بوقلمون
نوعبدون دانه، تازه
درصد پروتئین39%
استانداردهای AAFCOتمام مراحل زندگی
بهترین برای

بالغ و توله سگ (از جمله نژادهای بزرگ)

نظر مصرف کنندگان :

"من بلا را در 8 هفتگی گرفتم، او هرگز غذای معمولی برای سگ نمی خورد. او به قدری اهل غذا خوردن بود و عاشق انواع مختلف غذا بود، بنابراین من شروع به آشپزی برای او کردم اما همیشه می ترسیدم مواد مغذی مورد نیاز بدن کوچکش را دریافت نکند. دیدم که این غذای خانگی با تمام مواد مغذی و انواع منوهای مختلف بود، من تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم و او آن را دوست دارد. حال از این پس من برای او همیشه این غذای تازه خانگی را درست میکنم.


غذای تازه سگ با کلاته معدنی

این مدل از غذا هم بخش بیشتری از پروتئین گوشت خود را از بوقلمون تازه به دست می آورد . تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده این سبک غذا نشان می دهد که دستور غذا حاوی 43٪ پروتئین، 22٪ چربی و 27٪ کربوهیدرات تخمینی است که نسبت چربی به پروتئین در حدود 51٪ تولید می کند. این فرمول همچنین شامل ترکیب اسید آمینه روی و 3 ماده معدنی کلات دیگر است که مکمل های گران قیمتی هستند که در غذاهای با کیفیت تر حیوانات خانگی یافت می شوند. یک رژیم غذایی استثنایی با مواد تشکیل دهنده محدود . و یک گزینه محکم برای سگ هایی که مشکوک به  عدم تحمل غذایی هستند . بسیار توصیه شده میشود.

محتویات اصلیبوقلمون، قلب بوقلمون، جگر بوقلمون، سنگدان بوقلمون، گوجه فرنگی
نوعدانه یا بدون دانه (بستگی به دستور غذا دارد)
استانداردهای AAFCOنگهداری
بهترین برایفقط سگ های بالغ
نظر مصرف کنندگان :

"Stewie و Milli عاشق این غذا هستند، هر دو معده حساسی دارند و در خوردن این غذا بسیار خوب عمل می کنند. دم آنها در زمان غذا شروع به تکان دادن می کند و می توان گفت که آنها بسیار خوشحال هستند و از خوردن این غذا با گوشت گاو و بوقلمون بسیار لذت می برند."


غذای تازه سگ با 61% پروتئین

این سبک از غذا پروتئین حیوانی خود را از گوشت گاو تازه می گیرد . تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده این غذا نشان می دهد که دستور غذا حاوی 61٪ پروتئین، 24٪ چربی و 8٪ کربوهیدرات تخمین زده شده است ... که نسبت چربی به پروتئین در حدود 39٪ است. محتوای پروتئین کلی این غذا 61 درصد به همراه نسبت کم چربی به پروتئین آن در کنار هم تأیید می کند که این غذا حاوی مقدار زیادی گوشت با کیفیت بالا و کم چرب است . یکی از بهترین غذاهای سگ تازه موجود در بازار ایران. 

محتویات اصلیگوشت گاو، قلب گاو، هویج، جگر گاو، زغال اخته
نوعبدون دانه، تازه
درصد پروتئین61%
استانداردهای AAFCOنگهداری یا رشد (بستگی به دستور غذا دارد)
بهترین برایبالغ (5 دستور غذا)، توله سگ از جمله نژادهای بزرگ (3 دستور غذا)

نظرات مصرف کنندگان :

"من 2 سگ دارم. از زمانی که به آنها "این غذا "را داده ام، آنها اکنون وزن سالمی دارند و مشکلات متناوب GI که ​​با آن مواجه بودند کاملاً ناپدید شده است. همانطور که گفته شد، بهترین غذای سگ تا کنون!!!!"


غذا تازه سگ مقرون بصرفه 

این غذا بیشتر پروتئین گوشت خود را از بوقلمون تازه آسیاب شده به دست می آورد. تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده آن نشان می دهد که فرمول حاوی 36٪ پروتئین، 18٪ چربی و 38٪ کربوهیدرات تخمینی ... با نسبت چربی به پروتئین حدود 50٪ است. ما همچنین به گلوکونات روی (zinc gluconate) و 3 ماده معدنی کلاته دیگر توجه می کنیم ، مواد مغذی گران قیمتی که معمولاً فقط در غذاهای حیوانات خانگی با کیفیت بهتر یافت می شوند. یک گزینه تازه مقرون به صرفه. بسیار توصیه شده.

محتویات اصلیبوقلمون چرخ شده، برنج قهوه ای، تخم مرغ، هویج، اسفناج
نوعشامل غلات
درصد پروتئین36
استانداردهای AAFCOتمام مراحل زندگی
بهترین برایبالغ و توله سگ (از جمله نژادهای بزرگ)
نظرات مصرف کنندگان : 

"تولا وقتی وقت غذا است خیلی هیجان زده می شود. او دیگر مشکل پوستی ندارد، سلامت پوست و موی او فوق العاده به نظر می رسد و مدفوعش بهترین حالتی است که تا به حال بوده است. نمی توانم تصور کنم که به او چیزی جز این غذا بدهم!"


غذای تازه سگ با مرغ 

این غذا بیشتر پروتئین حیوانی خود را از مرغ تازه می گیرد . تجزیه و تحلیل این غذا نشان می دهد که دستور غذا حاوی 43٪ پروتئین، 22٪ چربی و 27٪ کربوهیدرات تخمین زده شده است ... باعث ایجاد نسبت چربی به پروتئین در حدود 64٪ می شود. هر یک از 4 دستور پخت آن حاوی گندم، ذرت، سیب زمینی، نخود و حبوبات نیست. به دلیل نسبت چربی به پروتئین کمی پایین تر ، ما این غذای بوقلمون و مرغ را به دو دستور غذای دیگر ترجیح می دهیم. بسیار توصیه شده.

محتویات اصلیمرغ، هویج، کلم پیچ، کدو حلوایی، سیب
نوعبدون دانه، تازه
درصد پروتئین43%
استانداردهای AAFCOنگهداری
بهترین برای

فقط سگ های بالغ

نظرات مصرف کنندگان :

"عاشق کیفیت و اینکه مواد اولیه در همیارپت درج شده است هستم! من دوست دارم بدانم غذای سگ هایم از کجا می آید. همیارپت برای من به معنای باز کردن اطلاعات و باز کردن درها به سمت غذاهای واقعی و با کیفیت است."


غذا سگ تازه با گوشت چرخ کرده

این غذا بخش عمده پروتئین حیوانی خود را از گوشت چرخ کرده به دست می آورد . تجزیه و تحلیل این غذا نشان می دهد که دستور غذا حاوی 31٪ پروتئین، 22٪ چربی و 39٪ کربوهیدرات تخمینی است که نسبت چربی به پروتئین حدود 70٪ را ارائه می دهد. یک غذای تازه سگ برتر و تمام مراحل زندگی که 100٪ بدون ذرت، گندم یا سویا است. بسیار توصیه شده.

محتویات اصلیگوشت چرخ کرده، سیب زمینی شیرین، سیب زمینی، جگر گاو، هویج
نوعبدون دانه، تازه
درصد پروتئین31%
استانداردهای AAFCOتمام مراحل زندگی
بهترین برایبالغ و توله سگ (از جمله نژادهای بزرگ)
نظر مصرف کننده : 

"ما این غذا را به عنوان مکملی برای غذای خشک معمولی سگ خود خریداری کردیم. او را به غذا علاقه مند می کند و منجر به اشتهای ثابت تر شده که تغذیه مناسب سگمان را تضمین می کند."


غذای تازه سگ مخصوص روز های خاص

این دستور غذا فقط برای سگ ها بخش عمده ای از پروتئین گوشت خود را از بوقلمون تازه می گیرد . تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده نشان می دهد که فرمول حاوی 32٪ پروتئین، 13٪ چربی و 47٪ کربوهیدرات تخمین زده شده است ... که منجر به نسبت چربی به پروتئین در حدود 40٪ می شود. فاقد پرکننده ها، هورمون های رشد، مواد نگهدارنده، BHA، BHT یا رنگ های مصنوعی است.  JFFD توسط تیمی از دامپزشکان، از جمله یک متخصص تغذیه با گواهی هیئت مدیره، فرموله شده است. فقط در روزهای خاصی از هفته ارسال می شود. یک انتخاب جدید. بسیار توصیه شده.

محتویات اصلیبوقلمون، ماکارونی گندم کامل، کلم بروکلی، کدو سبز، هویج
نوعحاوی غلات، تازه
درصد پروتئین32%
استانداردهای AAFCOنگهداری
بهترین برایفقط سگ های بالغ

نظر مصرف کننده :

"سه سگ من دستور غذای بوقلمون و ماکارونی را دوست دارند! آنها کاملاً از این دستور غذا استفاده می کنند! از آنجایی که این دستور غذا را می بینند، ظاهر بهتری دارند، انرژی بیشتری دارند و مدفوع ناسازگار آنها متعلق به گذشته است! من این دستور غذایی را به شدت توصیه می کنم. "

غذای تازه سگ چقدر تازه می ماند؟

از آنجایی که غذای تازه سگ حاوی مواد نگهدارنده نیست ، باید در یخچال یا منجمد نگهداری شود. در بیشتر موارد، غذای تازه سگ می تواند تا 6 ماه باقی بماند ، تا زمانی که بسته غذا منجمد و باز نشده باقی بماند . پس از یخ زدایی ظرف، باید در یخچال نگهداری شود و ظرف 4 روز استفاده شود.

چگونه غذای سگ خود را از غذای خشک به غذای تازه تغییر دهم؟

بهتر است سگ خود را به تدریج به رژیم غذایی تازه تغییر دهید .

با مخلوط کردن 20٪ غذای "تازه" با 80٪ غذای "قدیمی" شروع کنید. سپس، به آرامی این مقدار را طی 8 تا 9 روز آینده به 100٪ کامل افزایش دهید.

برنامهغذای قدیمیمواد غذایی تازه
روزهای 1 و 280%20%
روز 3 و 460%40%
روزهای 5 و 640%60%
روز 7 و 820%80%
روز 90%100%
آیا غذای تازه سگ برای سگ های مسن خوب است؟

از آنجایی که سگ‌های مسن‌تر در حال  از دست دادن دندان‌ها و سایر مشکلات دندانی دارند، جویدن غذای خشک می‌تواند دشوار باشد. بنابراین، یک غذای نرم و تازه برای سگ می تواند به آسانی غذا خوردن کمک کند. و از آنجایی که سگ ها با افزایش سن ، توده عضلانی خود را از دست می دهند ، بیشتر سالمندان از محتوای پروتئین بالاتری که در بیشتر غذاهای تازه سگ یافت می شود، سود می برند. اما نیازهای کالری می تواند متفاوت باشد. افراد مسن دارای اضافه وزن به کالری کمتری نیاز دارند، در حالی که حیوانات خانگی کم وزن به کالری بیشتری نیاز دارند. از آنجایی که غذاهای تازه به صورت سفارشی برای هر سگ طراحی شده است، یک وعده غذایی از قبل اندازه گیری شده با پروتئین بالا می تواند یک گزینه فوق العاده سالم باشد.

آیا همه غذاهای تازه سگ مطابق با استانداردهای تغذیه AAFCO هستند؟

متأسفانه، بسیاری این کار را نمی کنند . برخی از غذاهای تازه حیوانات خانگی را می توان در پیج های اینستاگرام در سراسر کشور یافت. این «برندهای نامعتبر» معمولاً توسط مشاغل کوچکتر و علاقمندان خانه دار تولید می شوند ... بدون راهنمایی حرفه ای. بسیاری از قوانین اساسی FDA یا دستورالعمل های مواد مغذی AAFCO را رعایت نمی کنند. مارک های کوچک مانند اینها به ندرت برای سالمونلا و سایر باکتری های بیماری زا آزمایش می شوند. به همین دلیل است که ما هیچ یک از این محصولات را در این صفحه قرار نمی دهیم.

شیوه کسب درآمد از پخت غذای تازه سگ 

صاحبین سگ و یا خانم های خونه داری که از سگ های خانگی نگهداری میکنند میتوانند علاوه بر درست کردن دستورات غذایی بالا برای سگ های خودشان ، از توزیع و فروش این نوع از غذا ها نیز کسب درآمد کنند. شما میتوانید در سیستم فروش همیارپت ، به عنوان یک آشپزخانه و یا آشپز غذای حیوانات ، از فروش غذای تازه سگ کسب درآمد کنید. 


نظرات (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

GDPR

When you visit any of our websites, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. This information might be about you, your preferences or your device and is mostly used to make the site work as you expect it to. The information does not usually directly identify you, but it can give you a more personalized web experience. Because we respect your right to privacy, you can choose not to allow some types of cookies. Click on the different category headings to find out more and manage your preferences. Please note, that blocking some types of cookies may impact your experience of the site and the services we are able to offer.